מיקום:
סוג נכס:
מצב הפרויקט:
מיקום:
סוג נכס:
מצב הפרויקט:

אביב התחדשות עירונית: כל הסיבות להתחדש איתנו

לחדש את החיים ולשדרג אותם משמעותית, לראות מקרוב, שלב אחר שלב, איך הבית הישן שלכם הופך למרחב חדש לכל המשפחה שיש בו מקום לכל החלומות שלכם. פרויקט מגורים מוצלח מתחיל מהיסודות – ריכזנו עבורכם את היתרונות הבולטים של אביב בהתחדשות עירונית.

60 שנות מצוינות

אביב מביאה איתה לשוק הנדל״ן הישראלי 60 שנות עשייה, במהלכן צברה ותק וניסיון בייזום ובנייה של פרויקטים אייקונים ומוניטין מוערך עליו היא שומרת לאורך השנים. בשנים האחרונות עיקר הפוקוס של החברה הוא חידוש מרחב החיים האורבני בלב אזורי הביקוש של ישראל, עם רקורד מרשים של עשרות פרויקטים בהתחדשות עירונית שהושלמו ואוכלסו בהצלחה, ביניהם מגדל אחימאיר בתל אביב, מגדל ליבר בנווה צדק, תל אביב, רובע משרד החוץ בירושלים ועוד.

 

יזמות ובניה נפגשים בבית אחד

פרויקטים מוצלחים של התחדשות עירונית נמדדים במעבר הנכון מתכנון – לביצוע. כדי להגשים את התכניות שהיו על הנייר ולהפכם למציאות, נדרש שיתוף פעולה הדוק בין היזם לקבלן. אביב ייזום היא גם היזם וגם הקבלן המבצע, מכאן שהבית החדש שלכם בידיים הבטוחות שלנו החל משלב הרעיון ועד לקבלת המפתח.  

 

ערכים של בית 

אנחנו מאמינים, שבית – מתחיל בערכים. במרכז העשייה שלנו נמצאים ערכים של מקצוענות, של דיוק ושל מצוינות. את הפעילות שלנו עטפנו בערכים של אנושיות, המאפשרים לנו ליצור עבורכם מרחב חיים שמגשים את החלומות ותמיד מחובר אל הקרקע. אנחנו בונים עם אנשים – בשביל אנשים, שם תמיד נמצא הפוקוס שלנו. כשאתם בוחרים באביב, אתם בוחרים לפני הכל – באנשים. לאורך השנים גייסנו לשורותינו צוות מוכשר של אנשי המקצוע המצטיינים בתחומם. בזכות המומחיות הייחודית שמביאים איתם כל אחת ואחד מאנשי הצוות שלנו, גדול השלם מסך חלקיו ומגלם את הערך האדיר של חיבור מדויק בין אנושיות למקצוענות. 

 

איתנות פיננסית 

אחד היתרונות הבולטים שמציעה קבוצת אביב לדיירים שלה, זו הידיעה שיש להם גב כלכלי חזק ויציב להישען עליו. אתם יכולים לסמוך עלינו בעיניים פקוחות לרווחה, אנחנו כאן – כדי להישאר. 

 

מצוינות 

כאחת החברות הוותיקות בענף הנדל״ן, רשמה החברה ברזומה המקצועי שלה לאורך השנים שורה של פרויקטים אייקונים ופורצי דרך המזוהים איתה עד היום. החיבור של אביב לכל שלבי התהליך מבטיחה שהסטנדרטים המצוינים יבואו לידי ביטוי בכל אחת מהבחירות לאורך התהליך, עד לקבלת התוצאה המדויקת. את השירות המצוין שלנו תרגישו בכל נקודת מפגש איתנו, גם הרבה אחרי שתיכנסו לבית החדש שלכם.  

 

התכנון המדויק שלנו שווה לכם יותר

אביב דוגלת בניצול חכם ומוקפד של חלל הבית, כזה שאפשר להפיק ממנו מקסימום תועלת עבור הגרים בו. עשרות שנים של ניסיון באות לידי ביטוי בניצול מדויק של השטח, כזה שגם מעלה את ערך הנכס שלכם. עמידה בלתי מתפשרת בזמנים, שיטות העבודה המתקדמות ובחירות אינטליגנטיות, יחד עם אנשי המקצוע הנכונים שבחרנו, מאפשרים לנו להיות מדויקים פעם אחר פעם, כדי להעניק לכם מקסימום תמורה עבור האמון שניתן בנו. 

אנחנו תקווה שאתם שותפים לערכים שלנו, ובטוחים שתמצאו אצלנו את הבית הבא שלכם.

הגשת קורות חיים

אנא מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

דפנה הרלב

מנכ״לית

בוגרת אוניברסיטת בר אילן בכלכלה ומנהל עסקים.
מכהנת כמנכ"ל קבוצת אביב מאז שנת 2001.
בתפקידה הקודם בקבוצת אביב כיהנה כסמנכ"ל כספים במשך למעלה מ-15 שנה.

דורון אביב

יו"ר דירקטוריון משותף

בוגר הפקולטה להנדסת בניין בטכניון בהצטיינות יתרה.
יו"ר קבוצת אביב מאז שנת 2001.
כיהן כמנכ"ל קבוצת אביב במשך למעלה מ-15 שנה.