מיקום:
סוג נכס:
מצב הפרויקט:
מיקום:
סוג נכס:
מצב הפרויקט:

התחדשות עירונית
באביב

חידוש מרחב החיים העירוני עבור אלפי משפחות בישראל הוא תמצית העשייה שלנו באביב. כבר למעלה משישה עשורים בונה החברה פרויקטים רחבי היקף, המשלבים יזמות וקבלנות תחת קורת גג אחת. לאורך השנים צברנו ניסיון בכל סוגי הפרויקטים והכרנו לעומק את העבודה מול הרשויות ותהליכי האישור בוועדות השונות, החיוניים כל כך להתקדמות יעילה ומהירה בפרויקטים של התחדשות עירונית.

תחת אביב ייזום פועלות שתי זרועות התחדשות עירונית: סער שקד ואביב אורבן.   

אנו מזמינים אתכם לחדש ולהתחדש איתנו, לבנות מחדש את מרחב החיים שחלמתם עליו. 

טוב לדיירים, טוב לעיר, טוב לשכונה

התחדשות עירונית צברה תאוצה משמעותית בישראל בזכות היתרונות הרבים שהיא מציעה לכל הנוגעים בדבר, ובמיוחד לדיירים. אביב מבינה היום, יותר מתמיד, את הצורך לשדרג את מבני המגורים שנבנו חלקם עם קום המדינה. החברה פועלת למימוש החזון של התחדשות עירונית, תוך הפיכת מבנים ישנים אלו, אשר לעיתים אינם בטוחים למגורים, למתחמי חיים חדשניים ומודרניים העומדים בתקני הבטיחות והבנייה העכשוויים ביותר. 

בפרויקטי התחדשות עירונית, נהנים הדיירים מעסקה כלכלית יוצאת דופן ושיפור איכות החיים שלהם בכל קנה מידה: מפרט חדשני, תוספת מעליות, מרפסת וחניה לכל דירה, פיתוח השטחים המשותפים בבניין, שיפור הנגישות והרחבה של השטחים הירוקים בסביבה.

אביב ידועה כמי שמובילה את הסטנדרטים בתעשיית הבנייה למגורים בישראל. המקצוענות, הסטנדרטים הגבוהים והאיכות הבלתי מתפשרת הופכים את הבנייה של אביב לבולטת בכל מרחב שבו נמצאים הבניינים שלנו. בחרנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר, כדי לבנות עבורכם בית חדש ויציב, כזה שישרת אתכם היום ויהווה מרחב חיים בטוח המאפשר סביבה איכותית וחסרת פשרות.

למה להתחדש איתנו?

התכנון שלנו משתלם לכם

ניצול חכם של השטח בזכות עשרות שנות ניסיון  

חומרי הגלם שבחרנו הם בטופ

חשוב לנו לבנות לכם בית חזק שישמר לנצח 

מקצועיות מהשורה הראשונה

בנינו צוות שמורכב מהטובים בתחומם

בגלל העוצמה פיננסית

אתם יכולים לסמוך עלינו, יש לנו גב כלכלי חזק

כי הזמן שלכם יקר לנו

אנחנו מתחייבים על עמידה בלוחות הזמנים

זרועות ההתחדשות העירונית שלנו

אביב ייזום הופכת את תכניות ההתחדשות העירונית למציאות בשטח בזכות שיתוף פעולה ייחודי בין זרועות ההתחדשות עירונית שלנו. הכירו את סער שקד ואביב אורבן.

סער שקד נדל״ן, בית להתחדשות עירונית

סער שקד מביאה איתה ניסיון מוכח בייזום אלפי יחידות דיור בלב אזורי הביקוש, במסגרת פרויקטים רחבי היקף של פינוי בינוי. בכל אחד מהפרויקטים, מלווה סער שקד את בעלי הדירות החל משלב הרעיון ועד לקפה הראשון במרפסת החדשה. סימן ההיכר הבולט שלה הוא החותם האנושי שהיא מותירה בכל נקודת מפגש עם הדיירים, הרואים בה שותפה מלאה להצלחה שלהם. קשר אישי, יחסי אמון הדדיים ושקיפות אלו אבני הדרך עליהן מושתתת העשייה שלה. את רוח המצוינות הנמצאת בלב העשייה של החברה, מובילים באהבה גילי שקד וקובי סער, מבעלי החברה.

אביב אורבן, יזמות והתחדשות

אביב אורבן הוקמה בשנת 2014 ומאז מהווה נדבך נוסף בעשייה ארוכת השנים של קבוצת אביב. לחברה צוות מקצועי ומיומן המורכב מאנשי המקצוע הטובים בתחום, המבינים וחיים את עולם הנדל״ן בארץ בעולם ומכירים היטב את התהליכים הנלווים לעסקת נדל״ן מוצלחת. ארז אביב, דור שלישי ליזמי נדל״ן, הבעלים והמנכ״ל של החברה, בעל ניסיון עשיר בהקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים ורחבי היקף. אביב אורבן מתמחה ביזום פרויקטים למגורים, משרדים ומסחר, וכן פועלת גם בקידום פרויקטי פינוי-בינוי ועסקאות קומבינציה באזורי הביקוש זאת תוך שהיא בוררת בקפידה מיזמים נבחרים ומיקומים משובחים. סוד ההצלחה של אביב אורבן טמון ביסודות יציבים וערכים, המקבלים ביטוי גם ברשת רחבה של שותפויות  בתחום הנדל״ן.

קבוצת אביב בונה בישראל כבר יותר מ-60 שנים, מתוך גאווה ואהבה לעשייה מקומית. אנו מכירים באחריות הגדולה וגאים בחלקנו להשפיע על חייהן של כל כך הרבה משפחות בישראל, על עיצוב מחדש של מרחב החיים האורבני והקמה של שכונות חדשות בהן יוכלו לצמוח קהילות חזקות שאפשר לקרוא להן בית.

לבדיקה האם הבניין שלכם מתאים לתהליך התחדשות איתנו

אנא מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

הגשת קורות חיים

אנא מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

דפנה הרלב

מנכ״לית

בוגרת אוניברסיטת בר אילן בכלכלה ומנהל עסקים.
מכהנת כמנכ"ל קבוצת אביב מאז שנת 2001.
בתפקידה הקודם בקבוצת אביב כיהנה כסמנכ"ל כספים במשך למעלה מ-15 שנה.

דורון אביב

יו"ר דירקטוריון משותף

בוגר הפקולטה להנדסת בניין בטכניון בהצטיינות יתרה.
יו"ר קבוצת אביב מאז שנת 2001.
כיהן כמנכ"ל קבוצת אביב במשך למעלה מ-15 שנה.